De eerste indruk
Stakeholders, klanten, zakenpartners … Allemaal gaan ze online op zoek naar uw bedrijf. Welke eerste indruk laat uw onderneming na in de zoekmachines?
Slechte recensies? Beschadigende media-artikels? Online imagoschade?
Al deze vormen van negatieve online-beeldvorming zijn een hinderpaal voor uw bedrijf. Zo vormen ze niet alleen een commerciële bedreiging. Ze werken ook uw communicatiestrategie tegen.
Een tweede kans
Vermijd dat uw boodschap bemoeilijkt worden door jammerlijke publicaties uit het verleden. ORB zorgt ervoor dat:
- Positieve communicatie voorrang krijgt in de zoekresultaten van alle grote search engines.
- Negatieve commentaren, publicaties of gebeurtenissen naar de achtergrond
- Toekomstige online-imagoschade snel wordt bedwongen.
- De online-beeldvorming rond uw onderneming voortdurend wordt gemonitord.
Ook voor personen
In tijden van intensieve online-communicatie en social sharing krijgt een alternatieve identiteit vorm. Maar wat wanneer die online-reputatie u in het echte leven belemmert?
Er zijn talloze situaties waarin online-commentaar of -beeldvorming uw zakelijke ambities of persoonlijk welbevinden hindert. U hoeft zich hier echter niet bij neer te leggen.
ORB werkt samen met u aan het herstellen van uw online-imago, zodat u in het dagelijks leven niet meer geconfronteerd wordt met uw schadelijke digitaal alter ego.
Monitoring en rapportering
Met monitoring en rapportering door ORB kiest u voor hands-on controle over uw online imago.
Onze online reputation managers analyseren voortdurend de zoekresultaten van de grootste search engines, op zoek naar eventuele negatieve publiciteit.
U ontvangt een overzichtelijk rapport van onze bevindingen op het afgesproken tijdstip. Dit rapport omvat een heldere, gedocumenteerde screening van de online-beeldvorming rond uw persoon of onderneming.
Merken we een bepaalde bedreiging op? Dan brengen we u snel op de hoogte. Op uw vraag creëren we een counterstrategie die het risico ontmijnt. U hebt meteen alle tools in handen om het probleem op te lossen, nog voor het de kans krijgt om schade aan te richten.
Clean Slate-approach
Kampt u met beschadigende online-recensies, negatieve publicaties of imagoschade op de eerste pagina van de zoekmachines? Dan weet u dat dit een grote impact heeft op u en uw bedrijf.
ORB biedt u een tweede kans op een eerste indruk. Met een doordachte clean slate-approach zorgen we voor een propere lei.
Onze online reputation managers bouwen aan een vernieuwd, positief online-imago dat de negatieve beeldvorming naar de achtergrond verdringt.
Een slimme combinatie van SEO, backlinks en copywriting vormt de ruggengraat van een efficiënte reputatiestrategie die úw boodschap doet domineren. En die beschadigende recensies, headlines en pagina’s efficiënt doet verdwijnen.